Kasper Dolberg werd tegen Willem II als linksbuiten opgesteld, maar kwam niet echt in het stuk voor. Marcel Keizer kreeg in de dagen erna de nodige kritiek vanwege zijn experiment met Dolberg, maar de trainer vindt het desondanks voor herhaling vatbaar, hoewel de Deen tegen FC Utrecht waarschijnlijk niet vanaf links zal beginnen.
Lees meer..