Kasper Dolberg is nog steeds de eerste spits van Ajax, zo vertelde Marcel Keizer op de persconferentie vrijdagmiddag voorafgaand aan het competitieduel met ADO Den Haag. De oefenmeester geeft echter aan dat een formatie met zowel Klaas Jan Huntelaar als Dolberg niet in de prullenbak wordt gegooid.
Lees meer..