Het is voor Marcel Keizer lastig om Klaas-Jan Huntelaar buiten de vaste elf te houden. Dat is wat de oefenmeester maandag vertelt aan
Ajax TV. Keizer ziet dat Huntelaar het goed doet wanneer de spits speelt. Meteen zijn basiself definitief omgooien doet de trainer echter niet, al is dat een mogelijkheid in de toekomst.
Keizer wordt gevraagd of het moeilijk is om Huntelaar te passeren. 'Ja, maar dat is bij meer spelers. Als trainer van Ajax heb je sowieso een aantal jongens op de bank zitten waar het moeilijk is. Klaas-Jan doet het goed in de groep en op het trainingsveld, dan ga je wel nadenken om zo'n jongen in de basis te zetten. Maar het is ook zo dat we
Lees meer..