Ajax lijkt in de laatste dagen van de transfermarkt nog versterkingen te gaan halen, maar daarbij hoeft het in ieder geval niet op zoek naar een vervanger van Kasper Dolberg. De Deen laat in gesprek met
Goal.com weten dat hij sowieso bij Ajax blijft.
'Ik heb één seizoen in het eerste van Ajax gespeeld en ik voel dat ik nog veel meer te brengen heb. Mij is verteld dat ik me er niets van aan moet trekken dat ik in verband wordt gebracht met clubs als Borussia Dortmund en AS Monaco, het laat
Lees meer..