Marcel Keizer heeft na afloop van het duel tussen Ajax en FC Groningen in gesprek met de
NOS kort gereageerd. De oefenmeester zag een sterk Ajax, maar vond ook dat er nog steeds genoeg ruimte voor verbetering is aan de Amsterdamse zijde.
'Een overwinning is altijd nodig bij Ajax, maar zeker in de periode waarin wij nu zitten', begint de coach van de Amsterdammers. 'Ik denk dat een Europese wedstrijd iets anders is, Rosenborg was een fysiek sterkere tegenstander die nog veel compacter speelde. Als ik kijk naar het duel met Heracles (2-1 verlies, red.), dan hebben we daar misschien nog veel meer kansen gehad. Als je d
Lees meer..