De kogel is door de kerk: Kasper Dolberg blijft volgend seizoen bij Ajax. Dit heeft de Deen zelf verteld in gesprek met ELF Voetbal.
De Deense spits, die tegen Lyon de belangrijke uitgoal maakte, spreekt: 'Het is een ongelooflijk seizoen geweest, in vele opzichten. Ik besef nauwelijks hoe snel het is gegaan. Mijn doorbraak in Ajax 1, mijn debuut voor Denemarken. Al die Europese duels. En dan straks ook nog die finale in Stockholm.'
Het mooie seizoen is mede reden om sowieso ook volgend seizoen in een Ajax-shirt te spelen. 'Ik blijf volgend seizoen bij Ajax. Althans, als ik mag blijven… Ik wil de lijn van dit seizoen doortrekken. Ik wil beter worden en meer goals maken.' Nu is het zaak om het seizoen mooi af te sluiten met het l
Lees meer..