Op
Ajax.nl blikt Peter Bosz terug op de Klassieker van afgelopen zondag en vooruit op de wedstrijd tegen AZ van aankomende woensdag.
Allereerst wil de trainer van Ajax geen individuen eruit pikken, aangezien hij een goed collectief zag tegen Feyenoord. 'Het gevaar is dat als je er specifiek een speler of linie uitpikt, je dan het team tekort doet. De hele ploeg heeft goed gefunctioneerd. Anders hadden we nooit zo overtuigend kunnen winnen.'
Lang kunnen de Amsterdammers echter niet nagenieten, want de focus staat alweer op de pot van woensdagavond tegen AZ, een ploeg die lastig in te schatten valt volgens Bosz. 'De ene keer he
Lees meer..