Kasper Dolberg blijft voorlopig bij het trainingskamp van de Denen, zo laat hij weten tegenover Ekstra Bladet. Wanneer hij de training kan hervatten is echter nog onduidelijk. 'Zondag had ik teveel last van mijn lies om in actie te komen. Nu zal ik meereizen naar het trainingskamp in Duitsland. Hopelijk ben ik op tijd fit voor de interland van zondag tegen Roemenië.'