Bij tweeluik tussen Ajax en FC Kopenhagen gaat logischerwijs veel aandacht uit naar de Deense Ajacieden Lasse Schöne en Kasper Dolberg. Eerstgenoemde schoof vorige week bij de persconferentie in Kopenhagen aan, en ditmaal was het op Nederlands grondgebied de beurt aan zijn elf jaar jongere landgenoot. ,,Ik vind dat wij beter zijn dan Kopenhagen.''
Lees meer..