Kasper Dolberg maakte donderdagavond een einde aan een lange serie van Kopenhagen zonder tegendoelpunt, maar desondanks kon de spits niet helemaal tevreden zijn. De Deen ziet kansen, maar waakt ook voor de kracht van Kopenhagen.
'Het was belangrijk dat we zouden scoren, vanwege het uitdoelpunt, maar ik zou nu toch zeggen dat Kopenhagen de beste uitgangspositie heeft. Zij hebben gewonnen, maar het is niet onmogelijk voor ons om de volgende ronde te halen. We kwamen goed uit de kleedkamer en als we dat niveau vasthouden, ben ik ervan overtuigd dat we het kunnen doen in Amsterdam.'
Toch baalt Dolberg ook van de nederlaag en van de afgekeurde goal in de slotfase, die anders had gezorgd voor 2-2. 'We hadden meer moeten scoren. Ik weet niet
Lees meer..