Ajax-trainer Peter Bosz wisselde tijdens het Europa League-duel met Legia Warschau (1-0 zege) zo'n tien minuten voor tijd zijn spits Kasper Dolberg en in gesprek met
FOX Sports laat de oefenmeester weten niet content te zijn met het vertoonde spel van de Deense aanvaller.
'Ik vond dat Kasper niet goed speelde. Hij was niet balvast genoeg, reageerde te veel in plaats van dat hij anticipeerde', vertelt Bosz. 'Wij dachten met de meer beweeglijke Traoré gevaarlijker te kunnen worden en ik moet zeggen dat we daarna ook meer grip kregen op de wedstrijd.'
Verder ging Bosz in op de kritiek op Hakim Ziyech. Volgens Ronald de Boer kan
Lees meer..