Kasper Dolberg kijkt reikhalzend uit naar het begin van de tweede seizoenshelft, zo stelt de jongeling in gesprek met Ajax Kick Off. Tevens spreekt de jonge Deen over scoren en het leven als een Ajax-spits.
'Ja ik heb er heel erg veel zin in', begint Dolberg over het aanstaande duel met PEC Zwolle. 'We hebben dit jaar nog niet veel tijd gehad om te voetballen. Ik kijk ernaar uit om weer met de jongens op het veld te staan en lekker te voetballen.' De eerste spits van Ajax dicht te ploeg uit Amsterdam een goede kans toe in de strijd om het kampioenschap. 'Ik denk dat we er goed voorstaan. Vijf punten is niet veel. Ik denk dat we het wel gaan halen.'
Vervolgens is Dolberg zeer positief over het treffen met RB Leipzig. 'Dat we een goed te
Lees meer..