Peter Bosz heeft in gesprek met de
NOS kort gereageerd op het gewonnen duel met NEC (5-0). De Apeldoornse coach zag een goed Ajax wat bij de hand werd genomen door een ontketende Kasper Dolberg. Ondanks dat het duel uiteindelijk makkelijk werd gewonnen had Bosz van tevoren toch vrees voor de tegenstander.
'Achteraf was dit een makkelijke wedstrijd, maar van tevoren was dat het zeker niet. Waarom? Omdat NEC een ploeg is die altijd goed georganiseerd staat. Die vanuit de omschakeling met snelle jongens voorop uitstekend kan spelen', stipt de oefenmeester de sterke punten van de Nijmegenaren aan. 'Wij willen a
Lees meer..