Kasper Dolberg speelde tegen Celta de Vigo opnieuw een goede wedstrijd in dienst van Ajax en beloonde zijn optreden met de openingstreffer. Tegenover RTL 7 blijft de Deen echter uiterst kalm over zijn prestaties.
'We speelden goed als team en creëerden veel kansen. We zijn zeventig minuten de betere partij geweest', vertelt Dolberg, die vervolgens zijn doelpunt beschrijft. 'Ik had een verdediger in mijn rug, dus ik draaide er langs en toen schoot ik hem binnen. Of ik dan kalm ben? Ja, ik denk het wel.'
'Iedereen was blij met de goal, maar ik had er daarvoor al één moeten maken', blijft Dolberg uiterst bescheiden. 'Dat ik uiteindelijk scoorde was een mooi moment. Of mensen mij in Europa nu kennen? Dat weet ik niet', aldus
Lees meer..