Kasper Dolberg staat deze week met een groot interview in Voetbal International. Tijdens het gesprek doet de goaltjesdief van Ajax een boekje open over zijn timide karakter.
'Ik hou ervan om alleen te zijn. Dat klinkt misschien gek voor een speler van een voetbalteam, maar voor mij is het heel normaal', vertelt Dolberg aan
VI. Daarbij geeft de spits aan dat hij het prima vindt om mensen om zich heen te hebben bij Ajax, maar veel praten zal hij nooit.
De Deen houdt ervan om rust te creëren voor zichzelf. 'Als ik thuis kom na een training bijvoorbeeld. Lekker Deense muziek opzetten, van rapper Johnson, daar luister ik graag naar.' Daarnaast
Lees meer..