Kasper Dolberg zal de komende twee weken geen interlands spelen voor Denemarken U21. De spits van Ajax was wel geselecteerd, maar heeft woensdag het trainingskamp al verlaten.
De spits heeft een blessure opgelopen en kan om die reden niet in actie komen voor Denemarken. Dolberg moest de vorige interlandperiode ook al één wedstrijd missen, maar toen ging het slechts om lichte heupklachten. De Deense voetbalbond laat niet weten waar Dolberg last van heeft en meldt alleen dat hij terugkeert naar Ajax.
Update - 09.58 uurNavraag van Ajax Showtime leert dat Dolberg last heeft van zijn rug. De aanvaller had hier ook al last van voor de wedstrijd tegen FC Utrecht, maar na medicatie was hij pijnvrij voor dat duel. De jonge goalge
Lees meer..