Frank de Boer heeft zich de afgelopen dagen verbaasd over de enorme ophef die ontstond na het ‘penalty-incident’ tegen FC Utrecht. De Ajax-coach erkent dat het misschien geen strafschop was, maar vindt dat er zwaar overdreven is gereageerd.
Lees meer..