Ajax heeft donderdag de contractverlenging van
Kenneth Taylor wereldkundig gemaakt middels
de officiële kanalen van de club. De middenvelder lag eerst vast tot de zomer van 2021, maar deze verbintenis loopt nu met terugwerkende kracht van juni van dit kalenderjaar tot medio 2024.
De achttienjarige speelt sinds 2010 bij Ajax. Afgelopen seizoen speelde Taylor voornamelijk in Jong Ajax, waarin Taylor inmiddels 21 keer aantrad. In die optredens was de controleur goed voor drie assists. Afgelopen zondag stond hij nog negentig minuten op het veld in
Lees meer..