Het gaat nog wel even duren voordat Ajax weer kan beschikken over Kasper Dolberg en Daley Sinkgraven. Over eerstgenoemde had Ajax-trainer Erik ten Hag weliswaar goed nieuws, maar een rentree laat nog wel even op zich wachten.
'Ik heb goed nieuws gehoord over Dolberg. Hij heeft een paar goede stappen voorwaarts gemaakt. Maar hij is nog altijd niet in teamtraining en hij heeft, op een paar wedstrijden vanaf de bank, acht maanden buitenspel gestaan. Hij moet eerst blessurevrij zijn en daarna optrainen', aldus Ten Hag tijdens de persconferentie van vrijdagmiddag.
De trainer denkt dat het WK achteraf een negatieve rol heeft betekend in het herstel van Dolberg. 'Dat zou je kunnen zeggen. Het is heel ongelukkig hoe seizoenen in elkaar lopen. Bij v
Lees meer..