Ajax-spits Kasper Dolberg heeft er goede redenen voor waarom hij een moeilijk tweede seizoen achter de rug heeft in het eerste elftal van Ajax. Waar de Deen vorig jaar uitblonk, speelde de jongeling dit seizoen vaak matig en was hij bovendien langdurig uitgeschakeld met een voetblessure.
'Ik heb de vraag vaak gekregen. Dit seizoen is het alleen maar moeilijker voor mij geweest. En daar zijn veel redenen voor', zegt Dolberg in gesprek met
BT. 'In het eerste seizoen wist niemand nog waar ik mee kwam. Nu heb ik het idee dat er in de wedstrijden niet één verdediger bij mij staat, maar gewoon drie.'
Toch houdt de tw
Lees meer..