Kasper Dolberg hoopt snel zijn rentree te maken voor Ajax. De laatste week traint hij weer volledig mee met de groep en het is wachten tot hij weer bij de wedstrijdselectie zit.
'Als je zo lang geblesseerd bent, zijn het lange dagen. Nu voel ik dat het de juiste richting opgaat. Dat heb ik lang niet gevoeld, dus het is fijn', sprak Dolberg tegenover Ajax TV. Vlak voor de winterstop raakte de Deense aanvaller geblesseerd aan zijn voet. Die voet moet nu nog wennen aan het voetbal, maar een rentree is aanstaande.
'Mijn hele lichaam moet gewend raken, maar het voelt goed. Ik ben nog niet honderd procent fit, maar we gaan stap voor stap. Wat ik het meest gemist heb? Schieten op doel, denk ik', aldus Dolberg, die sowieso fi
Lees meer..