Waar de internationals van Ajax nog vrijaf hadden, trainde Kasper Dolberg woensdag alweer voor de derde keer met de groep mee. Dat laat de Amsterdamse club weten via
Ajax.nl.
De Deen staat al sinds de winterstop aan de kant met een voetblessure en heeft daardoor een groot deel van de tweede seizoenshelft moeten missen. Ruim een week geleden liet Ajax al weten dat Dolberg terug was gekeerd
op het trainingsveld voor individuele sessies, maar nu blijkt hij dus ook de groepstraining te hebben hervat.
Aankomende zond
Lees meer..