Maandagmiddag stond Kasper Dolberg
weer op het trainingsveld bij Ajax. De Deen staat sinds de winterstop aan de kant met een voetblessure, maar is goed op de weg terug. Ten Hag hoopt snel weer te kunnen beschikken over Dolberg, zo geeft hij aan tegenover Ajax TV.
'Dolberg heeft de afgelopen weken wat meer buiten getraind, maar dat gaan we nu intensiveren', zo laat de oefenmeester weten. 'De komende dagen, als de meeste van ons vrij zijn, dan zal hij door gaan trainen.'
Ten Hag hoopt dat de spits redelijk snel weer zal gaan aansluiten bij zijn selectie. 'Maar wanneer dat precies zal zijn, dat kan ik momenteel niet zeggen.'
Lees meer..