Goed nieuws voor Ajax en Kasper Dolberg. De Deense spits is terug op het trainingsveld, zo meldt de Amsterdamse club via
Ajax.nl. De goalgetter staat sinds de winterstop aan de kant met een blessure aan zijn voet.
Maandagmiddag maakte hij zijn opwachting op het trainingsveld na de training van het eerste elftal van Ajax. Dolberg trainde 45 minuten op individuele basis. Ajax geeft aan dat het zijn tweede sessie was op het veld nadat hij zijn blessure opliep.
Dolberg liep eind december in het thuisduel met Willem II een voetblessure op, maar de ernst van zijn kwetsuur bleek pas later. De Deen is herstellende, waardoor Klaas-Jan Huntelaar sinds
Lees meer..