Ajax moet het de komende twee maanden stellen zonder Kasper Dolberg. De Deense spits raakte in de laatste wedstrijd voor de winterstop tegen Willem II geblesseerd aan zijn rechtervoet. Op
Ajax.nl valt nu te lezen dat bij recent onderzoek een scheurtje werd geconstateerd in een bandje van zijn middenvoet.
Tijdens de winterstop werd Dolberg in Denemarken onderzocht. Afgelopen week keerde hij vervroegd terug naar Amsterdam voor nader onderzoek, waar uiteindelijk het slechte nieuws naar voren kwam. Dolberg is tot en met februari niet beschikbaar voor Ajax en zal om die reden pas in maart weer van de partij zijn. Aankomende week reist hij dan
Lees meer..